2010-04-18
 22:14:12

Sunday

Några punkter om idag:

  1. Började dagen med att titta på ett par Solsidan-avsnitt. Så jävla roligt. Skrattar fan högt hela tiden. Sen åkte jag hem till Malin från laget tillsammans med några av de andra tjejerna. Käkade nybakta bullar och kollade på en match från 6 nations, och snackade en massa skit förståss. Trevlans!
    Beställde lite kläder från klubben. Nya shorts, strumpor och en underställströja.
  2. Sen hem och käka lite med Larry och så fixade vi lite fruktsallad till efterätt. Asgott.
  3. Englandsresan verkar rätt körd som det verkar nu. Tråkigt, men inte så mycket att göra åt. Får se när vi kan åka istället...
  4. Och jag vet att min design är helt mongo just nu, hon som gjorde designen tog bort alla bilder av någon anledning? Borde laddat upp dem själv... men skit samma får antingen skaffa en ny, eller kanske ta mig tid att göra en header... verkar jobbigt dock. Får se om jag fixar ikväll eller så får det bli ett projekt för imorgon.
  5. Vet inte vad jag ska göra imorn, både mitt gymkort och mitt busskort har gått ut och det är 5 dagar till löning :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: