2010-04-22
 14:26:04

Tristess

Har inte uppdaterat på flera dagar. Beror på att jag inte har haft så mycket att skriva. Har inte gjort speciellt mycket. Larry är sjuk, så jag har mest suttit hemma med honom och kollat på entourage och läst böcker.

Har knappt tränat något alls den här veckan. Köper ett kort och kör ett pass eller två imorgon. Larry åker ju ändå till Vänersborg, så kommer väl dö av uttråkning här hemma. Sen får jag skärpa till mig till nästa vecka och träna järnet.
Rugby träning ikväll också. Snö storm ute, kan inte påstå att jag är suppertaggad. Blött och kallt kommer det vara :( hoppas man kan ragga upp lite skjuts hem ialalfall!


Förresten kan jag verkligen rekomendera "Genom dina ögon" (the Host) av Stephenie Meyer, samma författare som skrivit Twilight-böckerna. Fast den här boken är faktiskt bra på riktigt, om man gillar Sci-fi. Jag älskade den iallafall! Sträckläste den igår, tråkigt när den tig slut.


Nu börjar jag bli lite hungrig, kanske ska fixa lite tonfisksallad till lunch? mums! :D


t a k a i ♥

svar:

awh, jag vill verkligen se den! : D



PUBLICERAT: 2010-04-22, 14:35:57 | URL: http://takai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: