2010-04-23
 15:48:07

sunshine

Var i centrum i morse och shoppade lite... Blev ett par Jeans som var på rea på Lindex, en tunika från H&M, shampo och balsam och 2 par tygskor från H&M :) Mest nöjd över jeansen som bara kostade 99 kr! Jag är fan bäst på att fynda ;)

Är supertaggad inför imorgon!! Träningsmatch mot Oslo, sen utgång! Ska tydligen börja som 8:a! Nervigt, aldrig spelat där förut. Vet väl i teorin vad jag borde göra, men har ju aldrig gjort det i praktiken. Men det får gå som det går, är ju bara en träningsmatch. Inkasten kommer förresten gå åt helvete.

För övrigt har jag insett att jag kommer missa minst 2 matcher den här säsongen :( Jobbet ringde och ville att jag skulle jobba den första maj, och som saker och ting är nu är jag ju verkligen tvungen att jobba när jag blir erbjuden jobb. Dessutom har Englands-resan flyttats till den 17:e maj, vilket gör att jag missar Uppsala matchen också :(

Jaha, nu kanske man borde gå och tvätta sina lertäckta kläder från igår.. vågar knappt öppna väskan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: