2010-04-06
 23:59:45

Träning

Hemma från träningen nu. Gick skit dåligt för mig på träningen :( Min kondis var nere i botten, ungefär som min första träning i mars. Blir så trött, har ändå kämpat i över en månad, och tycker det ändå har gett endel resultat, men idag var jag sämre än sämst. Jag var inte bara värdelös konditions-mässigt, även om det mesta nog grundade sig där, men passarna blev fel, kunde inte tänka klart, kändes som att allt bara gick i slowmotion. Tillpåköpet stukade jag mitt ringfinger.Dden är helt blå nu och ser ut som en prinskorv. Fan också. Och fingrar som tar en evighet på sig att läka. Hoppas det är bättre till torsdag, känns ju jävligt löjligt att ett finger ska hindra en från att träna, men om det är lika svullet då som det är nu går det helt enkelt inte. Hade anmält mig till bodypump till imorn, men det känns rätt kört nu :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: