2010-08-26
 10:30:05

En vardag

Sitter och kollar på mitt favoritprogram Doctors samtidigt som jag försöker hindra våra galna katter från att bita sönder kabeln till laptopen.

Härligt liv.

Tror att det är ungefär såhär att ha barn och vara mammaledig. Tror att jag skulle vara sjukt bra på det. Typ, sitta i soffan och titta på ointressanta program med ett öga, andra ögat på laptopen. Kaffekoppen i ena handen, dammsugaren i den andra, unge hängandes från tutten och en labrador sovandes vid fötterna. Ser det framför mig.

Om man kanske skulle ta och göra något konstuktivt de två sista dagarna man är ledig... innan studiehelvetet börjar menar jag.

Men nej, jag tror inte det.

Golvet får fortsätta vara skitigt

Kläderna fortsätta vara ovikta

Disken vara odiskad

Och toan ha bajsränder

Jag tänker nog bara ta det lungt

Som vanligt ungefär alltså



sanni

LOL hängandes från tutten xD



PUBLICERAT: 2010-08-26, 12:37:48 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: