2010-08-02
 13:26:55

Helgen!

Spelade Stockholm 10's i helgen, skit kul var det! Tycker jag spelade riktigt bra under lördagen, och festen på kvällen var skitkul! Kanske lite väl mkt dricka bara... Mådde SÅÅÅ dåligt under söndagen. Mina knän skakade när vi skulle gå in i klungorna, huvudet dunkade, och i avblåsningarna funderade jag lite på att lägga mig på planen och vila lite. Men på något sätt klarade jag mig genom 1½ match. Kanske inte världens bästa prestation, men jag stod på benen iallafall! Stupade i säng när jag kom hem och sov i kanske 3 timmar. Sen kröp jag ur sängen, tryckte i mig lite pizza och fick ett samtal från Hanna som var fast i Stockholm och undrade om hon fick sova över. Kändes lite taskigt att säga nej bara för att jag mådde skit så fick försöka röja lite bäst det gick och sen kom hon och hennes kompis hit. Vi var väl inte världens bästa sällskap. Sa typ 4 meningar på hela kvällen haha. Sen däckade jag igen och vaknade inte förrän 10 imorse när alla hade stuckit.

Oh well, nu har jag tvättstugan och sen BORDE jag verkligen röja upp lite här hema, ser ju förjävligt ut. Jag borde också ge mig ut och springa om jag ska orka med något jävla tjurruset i höst. Har ingen lust med något av det....










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: