2010-08-28
 21:20:09

Saturday it is

Jobbade bara 3 timmar idag. Sen missade jag tåget hem för att spärrvakten inte kunde öppna grinden åt mig -_- så bestämde mig för att ta tåget åt andra hållet och åka in till stan.

Mötte upp Ida och hennes sambo där och vandrade runt någon timme och kollade på inredning innan de skulle på kalas och jag åkte hem.

När jag kom hem hade jag tur, för trinations matchen mellan Sydafrika och Australien skulle precis börja :D Var en riktigt spännande match, men sen spelade Sydafrika äntligen en bra match och vann.

Sen lagade jag och larry middag, korvstroganoff blev det idag. Nu har vi krypit upp i soffan och börjat titta på första säsongen av Dexter. Riktigt bra so far!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: