2010-06-08
 21:41:49

2 år <3

Igår hade jag och Larry varit ihop i exakt 2 år.
Det firade vi med att gå ut och käka. Vi gick till Dollys steakhouse vid skanstull (gissa vem som fick välja restaurang ;)) Jag åt en 200 g oxfilé, sen fick man välja 4 tillbehör. Jag tog farmarpommes, guacamole, bearneise och en bönsallad. Allt var sjukt gott. Larry tog en 300 g entrecote och klyftpotatis, coleslaw, salsa och chilimayo. Båda var nöjda och blev stört mätta. Vi rullade därifrån och jag tog med Larry till Skybar där de har dyra drinkar men fin utsikt så att han skulle få se Stockholm ovanifrån :D

Vi gick vidare sen och kollade på ett helskumt band, och sen någon annan random pub innan vi åkte hem hyfsat tidigt ändå för Larry skulle ju jobba idag. Mysig kväll iallafall! :)






Godaste cosmopolitan jag druckit.  Inte sötsliskig som de kan vara ibland..


sanni

sv: jo, vi gjorde slut för några veckor sedan. så jag bor hemma med mamma och peter nu. ja, man känner sig mycket friare när man bor själv, och i stan framför allt!



grattis till er :D!



PUBLICERAT: 2010-06-08, 23:44:51 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com
linn

fan 2 år redan? grattis! :D



btw... om karaoken. ska vi boka eller? till den... 19e? lördagen funkade bäst för dig va? men vet fan inte hur många vi blir. har inte frågat runt än om det är nån som vill med HAHA. bara jag emma och sanni. kanske för lite?



PUBLICERAT: 2010-06-09, 00:12:28 | URL: http://vitadolce.devote.se/
linn

sv; JAPP. boka för 6 pers! :D



PUBLICERAT: 2010-06-09, 20:26:39 | URL: http://vitadolce.devote.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: