2010-06-04
 12:49:20

Fredag :)

Jaha så var det en ny dag. Har hunnit med att springa lite på förmiddagen. 30 minuter blev det. Kanske inte så mycket, men det är iallafall något. Sen har jag kastat i mig lite lunch: ris och korvstroganoff toppad med lite parmesanost. Varför är det så himlans gott för?! Aja, tänker unna mig de här 3 dagarna som är kvar innan det  blir totalstopp. Som tidigare kommer jag skriva matdagbok... hjälper mig otroligt mycket nämligen.

Nu är det dags för storröj här hemma. Ser faktiskt förjävligt ut... ett berg av disk att ta itu med *suck*

Sen ska jag ta mig ner till Liljeholmen och gå på systemet. Ska inhandla vin till ikväll då jag ska hem till Ida och grilla och dricka vin. Tjejerna ska dra vidare ut sen men jag hoppar nog utgången. Brist på pengar, och sen är det ju match lördag så det blir nog bäst så ;)


Dagens Frukost: Rågform med lätta, kalkon och keso. + ICAs svartvinbär lightsaft. Mkt godare än funlight!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: