2010-06-03
 14:42:07

GI igen!

Måste ta tag i min vikt igen. På riktigt den här gången. Ska använda mig av någon form av GI/LCHF igen. Det är vad som har fungerat bäst för mig. Förra gången höll jag på i 2 månader och gick då ned över 5 kg. Riktigt bra om ni frågar mig. Till december borde jag alltså hunnit nå min målvikt som är 60 kg. På måndag börjar jag. I helgen tänker jag nämligen njuta av en hel del glas med vin :)

Såhär kommer jag iallafall att äta:


Kött
Kyckling
Fisk
Skaldjur
Ägg
Alla grönsaker i mängder
Mjölkprodukter
Nötter


Frukt (1 om dagen går bra!)
Mörk choklad
1 glas vin

Pasta
Ris
Potatis
Bröd
Godis
Glass
Chips
Popcorn
Läsk
Öl och Cider


Målet är att äta Frukost, Lunch och Middag + 2 mindre mellanmål.
Och att motionera minst en halvtimme om dagen.

På måndag kör vi!


Malin

Jag har lovat mig sjalv att nu nar final exams ar over for i ar sa ska jag aterga till ordningen och ta tag i vad jag ater ocksa! Det kommer ocksa bli nagonting ar GI-hallet. Skickar lycka till onskningar your way!!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 10:48:53 | URL: http://piccadillytears.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: