2010-06-10
 14:29:59

Tjurruset 2010

Har sagt nu att jag ska springa Tjurruset i oktober. Kan ni fatta vad jag har gjort?! Jag har precis skrivit på min egen död. Jag kommer seriöst aldrig fixa det där. Om jag klarar det utan att fega ut kommer jag vara så fucking stolt över mig själv efteråt. 10 km, med riktigt tuff terräng.

Såhär står det på hemsidan om förra årets lopp:

"2009 avgjordes Tjur Ruset i Västerhaninge söder om Stockholm. Deltgarna i det loppet minns bäcken, sankmarkerna, sanden och kryphindret

2010 väntar nya utmaningar i Tjur Ruset. Vågar du ställa upp?"

Vågar jag ställa upp?

I HELVETE HELLER.
vada genom en iskall bäck?! Vem gör så frivilligt mot sig själv?!?!

Men nu ska jag tydligen ställa upp ändå. Jag pissar seriöst på mig av rädsla..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: