2010-06-01
 17:23:54

1:a Juni

Har varit sämst på att uppdatera den senaste tiden...
Igår hade iallafall jag och älsklingen världens myskväll. Började med cider och vääärldens godaste räkpasta, sen drack vi det nya mousserande rosévinet Fresita. Det är lite sött och har jordgubbspuré i sig. Jag hatar vanligtvis allt vin som har ordet sött i sig, men det här var så himla gottigt! Vi åt jordgubbar till som var hur goda och söta som helst. Allt var bara gott och bra. Sen tittade vi på Batman begins, Christian Bale är så bra. Har lust att se the Dark Knight nu. Läderlappen FTW!

Nu ska jag snart på rugbyträning! Första på 2 veckor. Ska bli så himlans kul!

Och ikväll är det Desperate Housewives och dubbla avsnitt av Cougar Town!! Woho!

Åh jag är så glaaad, allt är så bra ibland! :D


Dixi Wonderland

Svar: Jag räknar allt själv.

När jag gör cupcakes får jag ta varje ingrediens kcal och sedan plusa på de med allt annat och sen dela de på antal cupcakes.

Se så står de på alla produkter som du köper hur mycket kcal det är per gram så då får man utgå ifrån de :P



PUBLICERAT: 2010-06-02, 17:31:56 | URL: http://dixiwonderland.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: