2010-03-07
 23:21:09

Alice in Wonderland

Var och såg Alice i underlandet igår, bra var den, men hade väntat mig att den skulle vara mörkare och mer , så var lite besviken. Lite för mycket onda mot goda, men karaktärerna var fint gjorda. Älskade hur Anne Hathaway spelade den vita drottningen <3


Idag har jag bara vart hemma och tagit det lungt, har ju knappt hunnit träffa Larry under helgen så idag tog vi igen tid. Pappa lagade god mat och sen kollade vi på "Luftslottet som sprängdes" Den var helt okej tyckte jag, även om Michael Nyqvist ser lite sliten ut för att spela Micke Blomqvist. Noomi Rapace är därimot fantastisk.

Imorgon är det jobb igen som gäller, men inte förrän 12 så hinner fixa lite hemma innan dess. Om jag hinner ska jag väl iväg och träna också, om jag inte jobbar för sent...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: