2010-03-04
 10:32:47

Jaha

Så  var man hemma igen då... Lite blandade känslor. Mest känns det jobbigt för att jag inte har något jobb. Suttit hemma hela veckan och varit extremt uttråkad. Vet inte alls vad jag vill göra med framtiden heller. Allt känns bara sjukt jobbigt. Vet inte om jag vill fortsätta plugga eller om jag vill plugga något annat... Jag vet faktiskt ingenting just nu, hoppas bara att jag kan få ett heltidsjobb som jag trivs med ett tag så jag kan fundera lite över vad jag vill bli när jag blir stor.

Har åtminstone fått lite jobb nästa vecka, så blir åtminstone några tusenlappar nu, det är ju skönt det. Aja nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta en dusch, och se till att få något nyttigt gjort. Ska absolut INTE spendera ytterligare en dag vid datorn. Enough is enough.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: