2010-03-22
 11:16:41

men ÅÅÅÅH

Min mobil gick ju sönder i Sydafrika, så skickade in den nu när vi kom hem. Idag fick jag det här mailet:

Hej
Angående den inskickade mobilen

Tyvärr konstaterade vi att felets ursprung beror på åverkan.
Displayen är spräckt/klämskadad.
Detta tas tyvärr inte på garanti av tillverkaren då de anser att det inte är ett fabrikationsfel.

En reparation kostar 950kr totalt inkl frakt. Samtliga fel åtgärdas.


950 kr. Kul... verkligen. Precis vad jag behövde just nu. Vet inte om jag borde betala eller bara skita i den. Har ju haft den i mindre än ett år och har ju ett år kvar att betala av den också... Väntar tills löning och födelsedag så får vi se hur mkt pengar jag har då.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: