2010-03-28
 18:25:38

Söndagssegande

Jag och Larry bor hemma hos mamma just nu och ser efter hennes katt medan hon är i spanien, ganska skönt att bo lite för oss själv i ett par veckor, men man märker när man umgås för mycket med för lite att göra. Idag har vi hittills tjafsat om disken, utgång av sopor och vem som haft sönder tv:n :P (den funkar nu igen!)

Fyllde år i onsdags, var hemma och firade med oxfilé som pappa köpt och Larry tillagade, sjukt gott! Sen fixade Larry tårta, mumsigt! Blev bjuden på världens godaste sushi dagen innan av mamma också.

I present fick jag ett present kort på H&M av min faster, biljett till Laddy Gagas konsert i maj av mamma, pengar av pappa (som ska gå till lagning av min mobil!) och Larry har lite dåligt med pengar den här månaden men han fixade världens godaste middag och igår fick jag ett bodybutter från the Body Shop som luktar Lichi! Han har lovat att jag ska få något mer fint näste månad också :D

Nu ska jag väl återgå till den här urtrista söndagen. Dör seriöst av uttråkning... Vad ska man hitta på egentligen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: