2010-03-20
 13:10:28

:)

Fredagen igår var rätt lugn. Jobbet ringde och ville att jag skulle jobba i 3 dagar nästa vecka, bra!

Sen stack jag iväg på Bodypump vid lunchtid, och ångrade mig starkt typ 5 minuter in i passet. Ville typ gråta under uppvärmningen. Kombinationen av rätt mycket träningsvärk, trötta muskler och att vara jävligt otränad var faktiskt hemsk. Det var så jääävla jobbigt, kunde inte ta ens en tredjedel av vikten jag klarade innan jag stack till Syd Afrika. På ett sätt ångrar jag mig så jävla mycket, men samtidigt kunde jag inte gjort så mycket annorlunda. Den enda lärdom jag kan dra är att inte sticka på så lång semester igen :P
Men men, på några veckor måste jag komma tillbaka. Kan inte röra mig idag, har riktigt jävlig träningsvärk. Så ska vila mig över helgen och på måndag blir det rugbyträning, o kanske lite lunchspinning innan dess.

Igår kväll var jag och Olivia hemma hos Ida och hade lite tjejkväll. Ida hade köpt ett våffeljärn och gräddade. Sen spelade vi Wii-balance board resten av kvällen, skitkul. Ångrar lite att jag sålde mitt Wii... men samtidigt, hur ofta spelar jag när jag är hemma liksom?

Näe nu kanske man ska försöka göra något produktivt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: