2010-03-23
 11:03:41

Träningssnack

Sitter och käkar lite frulle. Kaffe med mjölk och fiberberikad havregrynsgröt med färsk frukt, kanel och mjölk. Mums :D Ska snart till gymmet och köra lite core och konditionsträning. Det som är bra med konditionen är att den går relativt snabbt att bygga upp, man ser resultat så himla snabbt, iallafall om man är så jävla dålig som jag är. Klarade iallafall av att jogga 3 km igår (i pensionärstempo) men jag blir så himla glad när jag faktiskt märker att jag blir bättre! Nu ska jag försöka jogga 3km på gymmet också, förhoppningsvis i liiite högre tempo än igår iallafall. Nästa vecka tänkte jag börja köra lite intervaller också.

Ska träffa mamma lite senare och käka sushi! Har varit sugen på det hur länge som helst så det kommer bli skitbra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: