2010-03-31
 22:11:18

Spring

Gud vad härligt det var igår med vårsolen! Tog en lång promenad nere på årstafältet och bara njöt av solen, det enda som var lite trist var mängderna hundbajs så man fick verkligen hoppa fram! Tänkte att jag var klar med tränandet efter det, men så fick jag se att det fanns en plats ledig på spinning passet, så kändes dumt att inte ta den! Sagt och gjort åkte jag dit och jävlar vilket jobbigt pass det var!

Är sjukt peppad nu :) träningssugen och äter nyttigt, asbra! Nu ska jag bli vältränad! :D

Blev lite seg idag när jag tittade ut imorse och såg det trista vädret. Har mest suttit vid datorn... Försökte dammsuga, men den ville inte samarbeta.. Vid 4 tiden mötte jag upp Ida och vi tog en joggingtur, jobbigt var det. Vi sprang ca 2 km innan vi blev för anfådda för att prata då gick vi över till gång och snackade massa skit. Nästa gång får vi nog fokusera mer på att träna kondisen o mindre på att träna munnen :D

Har bokat in ett spinningpass o ett corepass imorgon förmiddag, nu jävlar måste jag palla mig iväg på det bara. Skriver det här så jag känner mig tvungen ;) Ska svänga förbi hos pappa också o plocka upp min kamera, bloggen ser lite fattig ut utan bilder.




miriamgelotte

svar: Åh tack, det är nog den finaste komplimangen man kan få! :) tack tack!



PUBLICERAT: 2010-04-04, 16:21:57 | URL: http://miriamgelotte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: