2010-03-28
 22:43:38

Veckans träning

Sitter och funderar över hur jag ska lägga upp träningen den här veckan.
Rugby imorgon är ju givet
och sen tänkte jag köra core och springa lite på tisdag förmiddag men sen vet jag faktiskt inte. Vet inte hur mycket jag kommer orka åka till Huddinge bara för att träna liksom.
Sen på Onsdagen blir det lite löpträning med idis, gud kommer dö, hon är en sån där jävel som typ har naturligt bra kondition? jag är en sån som har naturligt helkass kondition. En såndär som jublar efter att jag klarat 500 m. På riktigt alltså.

Förresten vägde jag mig igår morse. 75 kg visade vågen. Har gått ned 5 kg på en månad, trots ihärdigt svullande varje helg! Skönt det! Kanske är för att jag typ inte druckig nästan något under de här veckorna... förutom någon öl eller glasvin då och då. Oh well, hoppas nästa 5 kg försvinner på en månad till (eller mindre!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: