2010-05-07
 13:18:49

Gina Tricot

Jävla kissie. Såg att hon hade min dröm-bikini... Titta så himla fin den är :( Sitter inte speciellt snyggt på henne och hennes fula sillisar, men på rätt person skulle det fan vara den finaste i världen. Önskar jag vore rätt person, men e alldeles för fet för att ha bikini nu för tiden... Vill typ köpa den och rama in den eller nåt. Men nu kommer den väl va slutsåld överallt pga fuckingjävla kissie.

 

Gick in på hemsidan och såg att den var slut där iallafall. Finns bara i svart och den e inte lika fin alls. Däremot hade Gina fått in massa snygga toppar som bara kostar 99:-  Jag e sjukt sugen!

 

Asså, VARFÖR ska jag va så jävla fattig?!


luinlote

Jag har den bikinin och ääälskar den!! Köpte den för ett par veckor sen och hade ingen aning om att Kissie köpt den också. X_X Blir lite ledsen för nu kommer alla tro att jag köpt den för att hon har den wtfff X_X



PUBLICERAT: 2010-05-07, 21:56:58 | URL: http://luin-lote.livejournal.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: