2010-05-12
 12:02:50

Skrivit kontrakt

Har vart och skrivit kontrakt för lägenheten nu! Känns riktigt bra. Mina krav när vi letade var: ordentligt badrum och kök (hade vi inte förut), minst 2 rum, balkong och hyra under 5000. Alla krav är uppfyllda. Fick också veta att de kommer fräscha upp lite i lägenheten innan vi flyttar in. Ska ringa dom i veckan så vi får välja nya tapeter :)

Kom på igår att eftersom att jag missar matchen nästa helg är det nästan en månad till nästa match :( Så jäkla trist. Har spelat så dåligt de två sista matcherna, så vill verkligen bevisa för mig själv att jag kan bättre, men jag vet inte... Går ju skit på träningarna också :( Vet inte vad som är felet? Tycker jag spelade riktigt bra mot Oslo, men nu är det ju bara bajs. Får fan skärpa mig nu!

Aja kanske skulle göra något nyttigt nu? Har bara suttit framför datorn sen jag kom hem från Huge... Ska nog få i mig lite lunch och sen fortsätta rensa bland våra saker :( När man tror man är klar så hittar man alltid lite till som behövs göras. Suck alltså...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: