2010-05-13
 11:26:41

Red day

Larry sover fortfarande... fattar inte hur han alltid kan sova så länge?! Själv vaknade jag vid 9... men det hjälpte inte mycket för har bara legat i sängen med datorn sen dess :P Börjar få ont i ryggen nu så borde väl kliva upp och käka lite sen frukost och sen ta itu med allt som måste göras. 2 dagar har jag på mig... Känns sådär. Larry kommer flytta allt på lördag med några kompisar. Jag jobbar hela dagen... Jag har ett rätt stort kontrollbehöv börjar jag inse för tycker verkligen att det känns jobbigt att jag inte kan vara med och kontrollera att allt blir rätt. Men det är väl bra, får försöka våga lite på Larry, kan liksom inte alltid vara med och bestämma allt. Dessutom blir det alltid tjafs mellan oss när vi ska flytta, eftersom jag måste ha det på mitt sätt, annars får jag typ ett utbrott, jag är verkligen så jävla jobbig ibland.

Bild: Weheartit.com

Måste också få klart packningen till England som jag åker till på måndag. Kanske verkar lite tidigt att packa 5 dagar innan :P, men med tanke på kaoset som kommer uppstå när vi flyttar är det nog bäst om allt är klart innan lördag. Ida sa att hon skulle komma förbi och hjälpa till idag, ska bli kul att träffa henne, var typ evigheter sen. Helt galet hur länge vi känt varran nu. Sen vi var 12 år gamla, det är 10 år. Sjukt! Vi har verkligen gått igenom alla så himla mycket tillsammans, hon, jag och Olivia. Alla jobbiga tonårsproblem, första fyllan, första kyssen, första killen, allt sånt har vi gjort tillsammans. Hoppas det blir många år till av vänskap :D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: