2010-05-14
 12:49:33

Fridaaay

Fick precis mail om att jag har ett paket att hämta ut, ganska säker på att det är min älskade mobiltelefon!! Fan vad jag har saknat den, ska klä på mig strax och åka och hämta ut den.

Igår var Ida här som sagt... Som vanligt blev inte mycket gjort, utan vi snackade mest massa skit ;) Packade iallafall en halv låda haha, och sen hann jag ju fixa en del innan hon kom hit som tur var. Sen grillade vi, eller det var väl mest Larry som fixade. Vi grillade fläskkarré och Halloumi till Ida, som inte äter kött. Till var det vitlökspotatis och sallad som Larry också fixat.

När Ida gått hem tog jag och Larry det rätt lungt, fixade lite med tvätten innan vi satte oss i soffan och tittade på hockeyn. Jag somnade i 3:e perioden, var ju så tråkigt när det inte blev några mål och när matchen var slut släpade jag mig upp till sängen och däckade, var ju en sån hård dag ;)

Nej men om man skulle ta sig till Stuvsta nu då och hämta mobilen? <3


sanni

men du är väl också vegetarian eller :O?



PUBLICERAT: 2010-05-15, 08:29:47 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: