2010-05-09
 16:49:14

Helgen!

Busy weekend!
Fredagen var det Lady Gaga, som ÄÄÄÄGDE. Fan vad bra det var. Dog under hela konserten. Ville typ gråta när hon kom upp på scenen första gången. Så jävla löjligt, men blev helt emotional haha. Önskade lite i smyg att jag haft ståplats, men mina ben var typ helt skakiga och gjorde ont så var ändå jävligt tacksam att jag kunde sitta. Synd att Bad Romance var sista låten, typ den jag gillar minst :P Låter typ som Alcazar XD. Men fattar ändå varför det var den...
Träffade Linn, Sanni, Emma o Petra lite snabbt efteråt och sa hej. Hade först tänkt gå ut med dem men var så jävla trött och hade ont i benen så insåg att jag verkligen behövde vila för att kunna spela match på lördagen. Kändes lite som att jag bara dumpade dom där men hoppas de klarade sig :S Nästa gång får ni fan säga till om ni inte har ngnstans att sova så får ni väl campa på mitt golv eller ngt?!

Lördagen var det game-timeee. Vi spelade mot Uppsala. 14-tappra Attiljaner dök upp och kämpade för livet. Några oerfarna spelare, och att vi var utan fullback gjorde att uppsala lyckades få 39 poäng. Tråkigt, att behöva förlora så mycket, men med tanke på omständigheterna så var det ändå godkänt. Inte riktigt nöjd med mitt eget spel.. jag kan bättre. Gjorde några bra tacklingar och inkasten gick helt okej, så det är jag nöjd över. Annars mesar jag alldeles för mycket, står brevid och tittar på?!

Efter matchen hade mamma födelsedags-middag på någon italiensk restaurang med halva släkten. Tog en drink sen i baren som är högst upp i skrapan. Najs utsikt. Sen jag och träffade Larry och Attila-grabbarna på Liffeys, och sen vidare till några kompisar en sväng. Men jag stack typ direkt, var så jävla trött...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: