2010-11-05
 19:41:28

Bra dag!

Fick massor gjort på min uppsats, börjar känna lite mindre panik över den, har ju två dagar kvar... blir kanske inget litterärt mästervärk men äsch, hoppas det duger för ett G iallafall!

Har hunnit med lite träning idag också, blev 30 minutern på crosstrainern och 20 min på träningscykeln, enligt maskinerna brände jag över 400 kcal! Har precis käkat en suuupergod kycklingsallad och nu är det dags för lite mys i soffan :D


Dagens:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt m hallon och blåbär, 1 kokt ägg.
Lunch: Fullkornspasta m. köttfärsås, sallad
Fika: Stor kaffe m. mjölk
Mellis 1: keso m. hallon o blåbär
Mellis 2: 1 äpple
Middag: Kycklingsallad m keso, bröd
Kvällsmys: morötter med avokadoröra, cocacola zero

Träning: 30 min crosstrainer, 20 min motionscykel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: