2010-11-11
 16:09:46

Jag gjorde det!

Japp, här är en som trotsade vädret och stack ut på en 5 km löprunda. Grymt av mig!! Underlaget var som väntat halt på många ställen, men på endel av rundan gick det att hålla ett hyfsat tempo. 42 min tog det, hehe fortfarande LÅNGT från mitt mål, men skyller på isen ;)

Nu äre snart fiskpinnar till middag haha. Har längtat efter fiskpinnar i en hel vecka efter att jag såg en bild på en blogg. Så fiskpinnar med mos och ärtor blir det! Är sjukt länge sedan jag åt det... måste vara minst ett år?

Gaah känner mig heelt slut nu! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag varit igång sen jag klev upp. Började med tvättstugan, sen löpning, sen snabbstäda lite eftersom mamma ska komma hit snart och sen var jag en snabbis till affären för att handla till middagen.


sanni

omg sprang du ute i kylan din sjuka jävel O_O!! starkt jobbat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: