2010-10-08
 23:02:26

Säsongsavslutning

Sista matchen för säsongen imorgon. Känns tråkigt och lite skönt samtidigt. Har haft noll motivation den senaste månaden när det varit kallt och regnigt och jag haft andra saker att fokusera på. Måste säga att motivationen varit ganska låg under hela säsongen. Jag tycker oftast det är kul när jag väl kommer dit, men det känns som en riktig kraftansträngning att ta mig iväg. Jag blir aldrig nöjd med min prestation heller. Jag är antingen för otränad eller så är jag inte tillräckligt bra. Får försöka träna upp mig till nästa säsong eller lägga ner helt enkelt. Nu är det antingen eller. Såg filmen som spelats in från vår match. Jag har samma kroppsform som barbapappa och går/snigel-joggar i princip hela tiden. Hinner knappt vid någon situation. Så ska det ju inte vara.

Nästa säsong, eller aldrig.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: