2010-10-21
 15:18:27

Torsdag

Idag har varit ganska segt... Jag har bara tvättat mattor idag och annars mest bara varit seg... Ska snart sticka iväg till centrum och handla massa ingredienser. Ska göra pizza hemma ikväll. Gjorde förra veckan, och det blev SÅÅÅ gott, så vi bestämde oss för att göra igen. Ska aldrig mer köpa från pizzeria! Bara flottiga och ofräscha, det blir en helt annan sak när man gör själv <3
Vi ska ha middag imorgon med laget, knytis. Så jag har bestämt mig för att göra en quinoa sallad med avokado! ÄLSKAR avokado, skulle kunna leva på det. Hoppas bara jag hittar några mogna nu...

Har bestämt mig för att skaffa en iPhone 4 nu. !!! Skitglad <333 men får vänta till November för då har jag äntligen betalat av min skittelefon som är helt sönderrepad och har alla möjliga problem T_T



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: