2010-10-21
 22:24:09

Vanilla

Guuud vilken oproduktiv dag jag har haft idag. Har lite ångest faktiskt. Har bara hunnit med att tvätta 4 mattor. Och handlat. Och lagt undan lite sommarkläder. Det är det enda jag åstadkommit. Annars är det bara Larry som gjort någon nytta idag. Vad värdelös jag är. Men det är jag fan värd efter dessa jobbiga veckor.

Jag har iallafall krupit upp i soffan nu med lite vanilj te <3 Larry spelar fifa på ps3

Det är så himla skönt att lägenheten äntligen börjar se lite bra ut. Borde ta lite bilder... i vardagsrummet saknas bara gardiner, lite tavlor och en taklampa... Sen behöver vi en taklampa till hallen också... och en massa annat :P Jag vill bara köpa saker just nu!! Vill ha ett nintendo DS också! Pengarna räcker ju aaaldrig. Ska önska mig nintendot av Larry i julklapp tror jag ^^

Förresten ska jag på arbetsintervju nästa vecka för ett extrajobb som personlig assistent. Hoppas VERKLIGEN jag får det, skulle passa perfekt att få lite vårderfarenhet och se om jag ens hör hemma där. Vår utbildning är iallfall superrolig!

Nä, nu ska jag nog antingen hoppa i ett långt härligt bad eller spela lite sims, svårt val :P




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: