2010-10-24
 15:15:33

wihu

Har inte haft en speciellt produktiv söndag... legat i sängen och slösurfat hela förmiddagen innan jag äntligen orkade släpa mig iväg till affären. Sen gjorde jag och larry en deg som ligger på jäsning nu. Ska bli småfranskor! Första gången i mitt liv jag bakar utan mammas hjälp haha :P

blöö har tvättstugan snart T_T haaatar. denna evighetstvätt... vill ha en maskin i lägenheten så man sligger den gemensamma sunktvättstugan där torktummlaren JÄMT är trasig! Sist hade jag 5 maskiner blöt tvätt i lägenheten som jag fick hänga överallt -_- hela lägenheten blev fuktig... Skulle vara så skönt att bara behöva tvätta nån maskin om dagen. Sprida ut det lite, istället för att ha 4-5 maskiner nästan varje vecka. Av någon anledning producerar vi SJUKT mycket tvätt!

Oh well, nu ska jag se om jag kan få klart min uppsats innan jag ska ner i tvättstugan, så kan man åt minstone bocka av något på att-göra-listan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: