2011-07-01
 09:54:15

Sommar!

Gårdagen var supermysig. Vi åkte som sagt ut till några vänners landställe i skärgården. Där började vi med att bada bastu och bada i mälaren, sen spelade vi lite kubb och grillade och gullade med deras söta 1-åring.  Jättekul och lagom torsdagskväll.

Idag är det fredag och molnigt. Skitväder tycker de flesta, jag tycker det är ganska skönt med en paus från solen om jag ska vara ärlig, men imorgon får solen gärna titta fram igen! :D

Helgen tänker jag bara ta det lungt, nästkommande helger kommer förmodligen bli ganska så slitiga...
Jobbar Lördagen och när jag kommer hem blir det lite superrugby (semifinal) och slapp och söndagen är det barnkalas och storstädning.

Nä nu ska jag nog göra något lite vettigare här på jobbet ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: