2011-07-26
 11:39:55

bird is the word

Gud vilken morgon det var imorse!!
Vaknade strax innan 6 när min pojkvän snoozade sitt alarm och hörde ett konstigt pip och mina katter som är helt uppspelta. Larry skriker: "AAAH de har fångat en fågel eller något!?!" Båda flyger ur sängen och bakom vår stora spegel som står lutad mot golvet gömmer sig en liten vettskrämd fågel. Jag får hålla i katterna (inte helt lätt) medan Larry fångade in fågeln och släpte ut den stackarn. Som tur var kunde den fortfarande flyga så jag hoppas den klarade sig. Tror inte katterna hann skada den så mycket innan vi vaknade.
Fattar inte ens hur den kom in här? Vi bor på andra våningen och katterna är innekatter. Vi sover dock med öppen balkongdörr och balkongen är inte innätad. Den lilla pippin valde verkligen fel balkong att landa på.

Efter det kunde jag inte somna om. Låg och lekte med iPhonen någon timme sen gick jag upp och fixade kaffe och gjorde frukost. Tittade lite på "unga mödrar" innan jag kröp ner i sängen vid 9 och somnade om. Haha, så skönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: