2011-07-05
 10:18:16

Uttråkad

Sitter på jobbet och har tråååkigt. Min brukare sover och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på..

försöker motstå en påse chips en kollega lämnat här gaaah----- började min diet igår och går strålande hittils. Min räddning stavas K-A-F-F-E. Största problemet är nu när jag är uttråkad och VET att det finns gott jag kan äta. Men jag ska stå emot. När jag väl börjar triggar det igång hela mitt system och jag kan inte sluta... Ska vara duktig hela veckan nu, tills lördag då det är sommarfest och ätardag! :D

Har ångest för att min träning prioriteras bort just nu. Rugbyträningen hinner jag med, men inte mer än så :/ jobbar varje dag och efter jobbet har jag annat som måste göras hela tiden. Har inte besökt gymmet på över en månad...

Ja nu skulle jag ju egentligen inte skriva om mat och träning i denna blogg men får bara ångest av att gå in på min shape-up blogg. Känner mig bara ännu mer värdelös när jag går in där. Tror den får ta en liten paus så skriver jag allt här.

Nu ska jag kolla på lite goda pajfyllningar, jag och Katta ska baka pajer till typ 40 pers på lördag så kanske är bra med lite inspiration!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: