2011-07-24
 11:58:37

Veckan...

Har inte haft en särskilt händelsefull vecka... Snabb redogörelse följer :P

Har mest varit hemma och städat. Körde rugbyträning i tisdags (kuul! :D). Skulle ut och springa i onsdags med ramlade och stukade foten istället -_-. I torsdags mötte jag upp Ida och Olivia och käkade lite på Strand och drack ett par glas vin. Mysigt att träffa dem igen, mycket girltalk haha :D...

I fredags var jag hemma hos min faster och åt massa god mat. Min syrra fyllde år så vi firade henne. Efter middagen drog jag och Bea ut på stan. Tog ett par drinkar på malmen och sen gick vi till kvarnen och drack öl. Drog hem vid 2, sov hos mamma.

Lördagen var jag rätt seg. Inte speciellt bakis, men trött. Stannade hos mamma till 4, sen körde hon hem mig. Jag laddade ner Tri-nations matchen mellan Australien och Sydafrika och jag och Larry tittade på den. Sydafrika blev krossade... men de hade tagit dit deras "b-lag" för att se vem som kommer platsa i VM-truppen i höst (enligt Larry)...
Sen tittade vi på film "Limitless" hette den. Och käkade chips. Filmen var väl ganska okej... lite svårt att hänga med ibland, men den fick godkänt.

Nu ska jag svepa lite kaffe innan det är dags att ta itu med det sista av städningen. Röja i sovrummet, damsuga, våttorka och diska! Sen kommer mamma och Bea hit och lagar Lax! MMMM!!


Ida och Olivia när jag mötte upp dem i torsdags :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: