2011-07-28
 16:00:36

whoooop whoooop

Gud jag är helt utpumpad! Igår kväll hade vi middag med jobbet på Hardrock cafe... god mat i massor! Efteråt jobbade jag natten, fick 4 timmar sömn woho. På morgonen tänkte jag först åka hem och sova, men ändrade mig sen och åkte till skärholmen för lite shopping! Köpte ett par svarta byxor, en tunika och ett par nya leggins. Behövliga saker. Min garderob är fan en katastrof...
Snart är det iallafall dags att dra iväg på träning!! Hoppas det blir lika kul som i tisdags! Verkar inte som vi är så många? men skitsamma, det blir bra ändå!

Ser fram emot helgen så jäääkla mycket!! Fredag har jag och larry bjudit över några vänner på middag, mys. Larry ska göra lammstek och jag kirrar efterätten ;)
Lördag och Söndag är det Stockholm 10's!! :D Kommer bli hur grymt som helst!!
Nu är det bara att tagga inför helgen!! Har redan bestämt vad jag ska ha på mig ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: