2011-10-01
 22:50:39

Posetive

Känner mig så tillfreds just nu :) Finns egentligen massor jag borde göra, men har ingen lust! Har latat mig hela kvällen... hjälpte bara till lite med maten, diskade ett jätteberg och fixade matlådor samt städade kattlådan. Resten av kvällen har jag bara suttit i nya soffan och myst med min nya pläd och läst bloggar.. ändå helt okej att göra så ibland? Måndag är jag ledig, så då får jag ta tag i allt, plugg och städning... Sjukt bra helg detta! Faktiskt riktigt trött på alkohol och fest... skönt med en lugn helg med lite jobb... nästa helg blir det dock kryssning med laget.. efter det en vit månad, med fokus på kost och träning! :) Oh well, imorn blire jobb igen till 15:30, sen får jag racea hem så kommer mamma och mina syskon över på middag :D



Dags att väcka larry som ligger och snarkar på soffan och se till att vi går och lägger oss! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: