2011-10-25
 22:38:35

Vilken dag..

HELT slut nu!!! Vilken dag det varit alltså! Vaknade 5:45 i tron om att min praktik började 7. Var där i tid men tyckte det var konstigt att ingen mer i min grupp var där? Dubbelkollade schemat och visade sig att jag hade kvällspass!!! Fick inte byta för handledaren heller så fick vackert gå hem. Blev en tur till gymmet. Körde ben + 30 min på crossen.

Sen gick jag hem, vilade lite, käkade lunch, packade matlåda inför kvällen och diskade ett berg disk innan det var dags att dra iväg igen...
Seg kväll på praktiken, förutom sista timmen som blev riktigt stressigt!

Nu ligger jag och dör i sängen, ska strax sova. Känner hur benen håller på att stelna till, träningsvärken kommer inte vara nådig imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: