2011-09-24
 13:09:30

:(

Mår pissigt.

Är hes, och har ont i huvudet... har ioförsig inte ätit något, förutom 2 rutor choklad. Har ätit så jäkla kasst medan jag varit sjuk.... vill bara bli frisk och äta normalt igen. Gröt och ägg till frukost, grönsaker, frukt och sätta igång med träning igen! Känner verkligen hur dubbelhakorna växer medan jag ligger som en halvdöd valross i sängen.

Sen har jag ångest för ikväll. Vill verkligen följa med på kryssningen, jag vet att det skulle varit skitkul om jag varit frisk, samtidigt vet jag inte om min kropp kommer palla. Jag mår verkligen inte bra just nu, kan ju knappt prata :( Vill heller inte ligga hemma med ångest i den här äckliga ostädade lägenheten.

Val alltså....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: