2011-09-21
 13:12:46

Sjuk :(

Jag är sjuk, och jag hatar det! :( Mår skit, tror jag har feber. Orkar inte ens sitta uppe, har spenderat tre dagar på raken i sängen. Så himla sämst :( Hoppas verkligen jag hinner bli frisk till helgen, för då blir det kryssning med kompisar... borde plugga också, har ett seminarium imorn som är obligatoriskt. Missar man det brukar man få göra någon apjobbig ersättningsuppgift. Men det känns som att jag har deg i hjärnan och kommer inte kunna plugga, och då är det väl heller ingen mening att gå på seminariet...
Vår lillkisse har börjat löpa nu också, helt sjukt jobbig är hon, började yla klockan 5... ska försöka hitta lite ork snart och ringa och boka tid hos vetrinären för kastrering för min lilla tjej :( svårt att tro att hon är vuxen, hon är så liten... och beter sig inte speciellt vuxet heller... brukar slita fram kläder ur min garderob, sno mat när man tittar bort, riva sönder allt toapapper, klättra i dörrposterna, riva sönder tapeterna, bita i Larrys tår när han sover, dra ner alla kläder från torkställningen och massa annat bus, är fan ett heltidsjobb att se efter henne :P
Aja ska kolla på Game of thrones nu... en serie jag börjat kolla när jag legat hemma sjuk. 2 avsnitt kvar. Riktigt bra, helt i min smak :D Får passa på att kolla på fantasyserier när Larry inte är hemma, han hatar sånt :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: