2009-11-23
 15:46:04

Hata 3

Fortfarande inget internet så långt ögat kan nå... gick in på en sida där man ska kunna följa sitt ärende, men där står bara att mitt modem lämnat butiken vilket var den 12:e november. När jag lämnade in mitt modem sa de att det skulle ta ca 2 veckor, imorgon är det precis 2 veckor sen jag skcikade iväg det. Om de inte ens har mottagitt det på verkstaden så är det jävligt oroande. Väntar ett par dagar till sen blir jag väl tvungen att ringa dem. Å andra sidan kommer vi ändå bo hos pappa from Söndag, så då kommer vi ju ändå inte använda det där. Kanske är lika bra att vi är utan internet så att vi kan komma igång med vårt packande. 6 dagar till flytt och vi har inte ens börjat. Blir bara jävligt irriterad på att det ska ta sån jävla tid.

Förresten har jag börjat mitt GI-ande igen, läs på GI-bloggen


Emmie

Hej! Det skulle vara jättesnällt om du kunde trycka på länken och sen vänta i 3 sekunder. Jag och min kompis vill vinna idolbiljetter så om du bara kunde trycka vore det toppen! Tack =)

Sprid gärna detta vidare!



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12332089



PUBLICERAT: 2009-11-23, 15:57:11 | URL: http://emmmeelajjnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: